info@stichtingtriplec.nl

06 - 29 44 81 70

Dickens Festijn Schiedam - december 2021

Gaan we het doen of gaan we het niet doen? Na lang denken, verzinnen, wikken en wegen, overleggen over het hoe en wat in deze barre corona tijden hebben we een besluit genomen. Het blijven lastige tijden maar wij denken graag in mogelijkheden in plaats van moeilijkheden dus we gaan ervoor ...

We nemen de gok en gaan een start maken om het Dickens festijn 2021 te organiseren onder voorbehoud van de Gemeentelijke vergunningen en de dan geldende corona / RIVM maatregelingen.

Voor, door en met Schiedammers willen we er op zaterdag 18 en zondag 19 december 2021 weer een mooi feestje van maken. Een oergezellig feest om Schiedam Centrum nog leuker en mooier te maken. De bedoeling is om de historische Dam, de Vlaardingerstraat en een stukje Lange Haven tot de Vismarkt om te toveren in een gezellige kerstsfeer in de Dickensstijl.

De kracht van Stichting Triple C is om de verbinding te zoeken met allerlei partijen. Samen met vrijwilligers, figuranten en acteurs, zangkoren, senioren & junioren, zorginstellingen, marktkooplui, winkeliers, ondernemers en uiteraard bezoekers van alle leeftijden.

Stichting Triple C wil benadrukken dat het Festijn alleen door kan gaan als wij de benodigde gemeentelijke vergunningen krijgen en de RIVM- en de corona veiligheids regels het toelaten. Stichting Triple C is niet aansprakelijk of verantwoordelijk als het Festijn niet door kan gaan.

Save the Date

Zaterdag 18 december en zondag 19 december 2021 van 11:00uur tot 18:00 uur.

Ben jij erbij?

Inspiratie opdoen?

Inspiratie op doen of alvast in de Dickens stemming komen? Klik hier om Dickens 2019 in Schiedam te bekijken. Of bekijk onze foto-album.

Help mee

Schenk een donatie om het Dickens Festijn in Schiedam nog leuker te maken. Omdat wij afhankelijk zijn van donaties, subsidie en fondsen kan ook jij het verschil maken door een kleine donatie te schenken waardoor wij nog meer leuke acts e.d. kunnen inhuren. Klik op de knop en doneer een bedrag naar eigen keuze. Samen staan we sterk. Alvast ontzettend bedankt voor jouw bijdrage

Hou voor het laatste nieuws ook onze facebookpagina in de gaten

Figuranten en vrijwilligers

Help jij ook mee om van het Dickens Festijn in Schiedam een grandioos feest te maken? Schrijf je dan in als vrijwilliger en/of figurant.

Kerstmarkt

De kerstmarkt vindt dit jaar plaats op de Vlaardingerstraat en een gedeelte van de Lange Haven / Vismarkt in het Centrum van Schiedam van 11.00 uur tot 18.00 uur. De historische Dam zal een toneelstraat worden.

Wil jij ook een kraam huren om kerst gerelateerde producten te verkopen? Inschrijven kan uitsluitend voor 2 dagen. De kraam is 4 meter lang en voorzien van een dakje dus genoeg ruimte voor jullie leuke producten.

Prijzen gelden voor 2 dagen:
Plaats met kraam van 4 meter € 100,- | Grondplaats € 70,- | Stroom € 15,-

Ook hebben we dit jaar een beperkt aantal plaatsen voor goede doelen en enthousiaste hobbyisten. Neem hiervoor vrijblijvend contact op of je hiervoor in aanmerking komt. Kraam van 2 meter voor € 50,- incl. stroom voor 2 dagen.

Weet je iemand die geïnteresseerd is of vindt je het zelf leuk om deel te nemen,schrijf je dan in voor 15 november a.s.