info@stichtingtriplec.nl

06 - 29 44 81 70

Dickens komt naar je toe deze Kerst

De kerstperiode laat ons Dickens hart sneller kloppen en de kriebels om toch iets te doen in deze barre corona tijd!

En … we zouden Anette, Marijn & Jenneke van Stichting Triple C niet zijn, als we niet een creatief alternatief bedenken. Dus zijn we gaan nadenken over wat er WEL mogelijk is op dit moment en hebben gelijk de handen uit de mouwen gestoken.

Omdat het Dickens festijn Schiedam zoals wij dit in 2019 hebben georganiseerd niet in deze vorm kan doorgaan, hebben we voor Dickens 2020 een alternatieve vorm bedacht.

Dickens Schiedam komt naar u toe deze Kerst! Stichting Triple C heeft het Dickens verhaal “Scrooge” met betrokken Schiedammers en enthousiaste vrijwilligers in het historische Schiedam opgenomen. Ook is er een terugblik op 2019, mooie beelden uit Schiedam 2020 en zal er gezellige muziek te horen zijn. Tijdens ons brei-en haakproject zijn er vele schitterende omslagdoeken, mutsen en sjaals gemaakt door o.a. bewoners van Frankeland, De Moutery, diverse seniorenclubs en door mensen die via facebook de oproep hebben gezien. Een aantal zal worden gedragen door de acteurs.

We denken dat deze online kerstspecial een leuke opsteker kan zijn voor alle Schiedammers, jong en oud. Zo is het toch mogelijk om de Dickenssfeer in ons eigen Schiedam te beleven door een gezellige en gevarieerde Dickens uitzending welke geheel corona proef is!

Dus zeg het voort zodat zoveel mogelijk mensen mee kunnen genieten! Help je opa, oma, ouders of oudere buurtjes om hen mee te laten kijken naar “Dickens komt naar u toe deze Kerst”. Een online kerst voor en door Schiedammers!

Wij wensen iedereen veel kijkplezier toe, fijne feestdagen en een gezond 2021. De film / link van de kerstspecial vindt u hieronder

Wist je dat ....

Wij naast het organiseren van evenementen om mensen met elkaar te verbinden en te inspireren ook nog diverse andere diensten aanbieden. Op het gebied van zorg hebben wij inmiddels een ruim aanbod. Door onze ervaringen op zowel werk als op persoonlijk vlak, onze achterban en netwerk hebben wij inmiddels al veel Schiedammers kunnen ondersteunen.

Wat kunnen we voor jou doen? We zijn er voor jong en oud. Neem gerust een kijkje op onze site op de pagina zorg. Lees verder ..

Nu te bekijken:
"Dickens komt naar je toe deze Kerst"

Op kerstavond 24 december kan je vanaf 18:00 uur "Dickens komt naar je toe deze Kerst" bekijken.

Klik hier voor de link of ga naar https://youtu.be/weTKyhOBTOo

Terugblik op 2019 Dickens Festijn Schiedam

Hier vindt u een impressie van het eerste Dickens Festijn Schiedam, dat heeft geplaats gevonden op 21 en 22 december 2019 op de historische Dam en de Vlaardingerstraat in Schiedam Centrum.

Geniet van de album met foto's en de filmpjes. Klik hieronder op de link:

Foto Album Triple C -

Klik hieronder op de tekst om via you-tube verder te kijken:

Film Schiedam Foto - Ed Koorengevel

Film JW TV

Film SCHIE Online

Film Peter Aerts

Film Edwinamp

Film ZOS Radio J&J

Zang Popkoor@school

Film Edwinamp - shantikoor

Film J&J TV Schiedam

Mede mogelijk gemaakt door

Eckstein maakwerk | Rijnmond Beeld en Geluid | Gemeente Schiedam | Stichting Gemeentschapsfonds Schiedam | De Groot Fonds

en alle betrokken en enthousiaste vrijwilligers die zich geheel coronaproof in hebben gezet tijdens de opnames in de afgelopen periode.

Hou voor het laatste nieuws onze facebookpagina in de gaten