© Anton Pieck

Draag jij het Dickens Festijn ook een warm hart toe? Doe dan mee om Schiedam nog mooier en gezelliger te maken!

Stichting Triple C wil je graag informeren over en betrekken bij onze plannen om het Dickens Festijn Schiedam te organiseren op zaterdag 21 en zondag 22 december 2019 van 12.00 tot 18.00 uur.
Hoe leuk zou het zijn om met, door en voor Schiedammers en alle andere belangstellende, een oer gezellig festijn neer te zetten om Schiedam nog mooier te maken. Het Dickens Festijn zal bijdragen aan het verhoging van het aantal stadsbezoekers en bestedingspatronen in horecagelegenheden, winkels, organisaties en culturele instellingen.

Decor We gaan terug in de tijd en zullen de prachtige historische Dam, Vlaardingerstraat en een gedeelte van de Lange Haven omtoveren in een gezellige 19e eeuwse kerstsfeer in een decor van ambachten, straattoneel, figuranten, zangkoren, marktkramen en kooplui in de Dickensstijl.

Naast de ondernemers op de Dam en Vlaardingerstraat willen we ook graag andere ondernemers en organisaties bij dit kerst event betrekken. Dat kan op diverse manieren:

• Marktkraam op 21 en 22 december €60,-  Nog enkele kramen beschikbaar (vol=vol)
    Gezocht; ondernemers, marktkooplui, winkeliers, handelaren en hobbyisten. U kunt zich inschrijven voor een marktkraam (4 meter) Dat doet u door uw belangstelling kenbaar te maken onder vermelding van de artikelen die u gaat verkopen en accoord bent met de voorwaarde dat de kraam 2 dagen bemand dient te zijn. Na aanmelding laten wij weten of u geselecteerd bent voor een kraam of grondplek.
  • Actie Dolle Dwaze Dickens Dagen (kortingsbonnen) €50,-
    Wij verspreiden 2500 setjes kortingsbonnen onder het publiek tijdens het Dickens Festijn die ze in deelnemende winkels, bedrijven, webshops en organisaties kunnen besteden. Wilt u ook uw bedrijf in de spotlight zetten tijdens het Dickens Festijn en het publiek kennis laten maken met uw aanbod? Lever dan een leuke actie, korting of presentje aan (dit kan b.v. door een korting op een artikel, iets lekkers aanbieden bij de koffie of thee / 2e bakkie gratis, kortingscode via uw webshop, organiseren van een kennismakingsbijeenkomst, uw event promoten) U bepaald zelf tot wanneer de actie geldig is.
    Tot uiterlijk 1 december kunt u het aanbod aanleveren. Vermeld bedrijfsnaam en adres, website en een korte omschrijving van de actie/korting en tot wanneer deze geldig is. We plaatsen de deelnemers van bonnen acties ook op onze website. Aanmelden kan via dit formulier.
    U kunt uiteraard ook meerdere kortingsbonnen aanleveren; ze kosten €50,- per stuk.
  • Sponsoring: Basispakket €100,-
    Uw logo of beeldmateriaal wordt meegenomen op onze website en social media*.
  • Sponsoring: Plus-pakket €200,-
    Uw logo/beeldmateriaal  en one liner komen op onze website en social media*. U mag met uw onderneming 1 kortingsbon toevoegen aan onze Actie Dolle Dwaze Dickens Dagen (zie punt 2)
  • Sponsoring: VIP-pakket €400,-
    Uw naam, logo/beeldmateriaal en one-liner wordt op onze website en social media geplaatst*, op flyers, in de media, zoals Schiedammer Online, meegenomen bij uitzendingen op Schie TV, etc.  U mag een live filmpje van max. 30 seconden indienen voor onze social media. Tevens  ontvangt u consumptiebonnen voor het Dickens festijn.
  • Sponsoring Pakket naar eigen keuze
    U kunt zelf bepalen welk bedrag of actie u aan het eerste Dickens Festijn in Schiedam wil schenken. U kunt een bedrag schenken maar bijvoorbeeld ook een artikel of dienst beschikbaar stellen die wij als prijs kunnen uitreiken aan een winnaar van de verkleedwedstrijd, het meest orginele versierde pand, de mooiste kleurplaat, enz.

* Vanaf het moment van betaling.

-> -> Vul hier het inschrijf formulier in voor deelname <-

Heb je ideeën en/of vind je het leuk om mee te doen, laat het ons weten: info@stichtingtriplec.nl

Mail ons ook als je op de hoogte gehouden wilt worden van de ontwikkelingen. Geef dan op: je naam, adres (telefoonnummer). Op deze manier houden we ons aan de privacywet en kunnen we je sneller informeren.

Met vrolijke Dickens groet, namens Stichting Triple C – Care, Cure & Culture,
Anette Kooij, Jenneke van den Berg, Marijn Poel, Jim van den Berg en Belinda Tange.

Heb je een vraag?

Wil je meer informatie of wat bespreken neem dan vrijblijvend contact met 1 van onze bestuursleden op. We helpen je graag verder.

Op de foto van links naar rechts: Marijn Poel, Anette Kooij en Jenneke van den Berg.

Deelnemende bedrijven en organisaties

Weten jullie al dat de kinderen van Villa Voice, Kinderkoor, Zang- en Muzieklessen heel hard aan het oefenen zijn om mooie liedjes voor jullie te zingen op het Dickens Festijn? Ze hebben een preview gegeven op de Brandersfeesten bij Café Kennis. Dat was best spannend maar het ging hartstikke goed dankzij hun geweldige zangjuf Roosje Slooter.
Ook gezellige draaiorgel muziek ontbreekt niet.
Toon Roos
Orgelman Schiedam