Gezocht .... enthousiaste vrijwilligers, acteurs & figuranten.

Natuurlijk zijn we op zoek naar  enthousiaste vrijwilligers die een handje kunnen helpen om het festijn succesvol en gezellig te maken.
Bij Stichting Triple C vinden we het fijn om verbindingen te maken en samen te werken, want  samen sta je sterk!

We kunnen nog helpende handjes gebruiken achter de schermen om figuranten te helpen met de uitgifte van kleding en opmaken met make up. Die ondersteunen bij het naaien van Dickens kleding voor o.a. het kinderkoor en figuranten. Een fotograaf die foto’s maakt van de personen die meedoen aan de verkleedwedstrijd. Acteurs die onze act opvoeren en figuranten die verkleed rond lopen. Vrijwilligers die bezoekers wegwijs maken of gewoon een lekker bakkie koffie schenken aan de deelnemende koren, acteurs en figuranten.

Heb je ideeën en/of vind je het leuk om mee te doen, laat het ons weten. Wij hebben er heel veel zin in dus binnenkort (begin december) organiseren we een bijeenkomst om informatie te verstrekken en met elkaar te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Meld je aan als belangstellende en we houden je op de hoogte.

Er zijn inmiddels voldoende aanmeldingen voor actuers en figuranten. Hiervoor inschrijven is niet meer mogelijk.

Acteurs en figuranten - inschrijven is niet meer mogelijk. Er zijn voldoende aanmeldingen.

Gekleed in 19e-eeuwse kleren, in de stijl van de tijd waarin Charles Dickens zijn beroemde verhalen schreef, kan jij op 21 en 22 december het stralende middelpunt zijn in het centrum van Schiedam.

Bij deze roept de Stichting Triple C – Care, Cure & Culture op je te melden om of als figurant of als acteur in een kleine rol te spelen op beide dagen. Het worden gegarandeerd hele leuke repetities en speeldagen! Doel is plezier maken!

Wil je als figurant? We zoeken er 30 tot 40! Dan krijg je een rolnaam, een beschrijving van wie je bent en wat bijzondere eigenschappen zijn.
In totaal is er dit jaar plaats  voor zo’n 30 tot 40 figuranten. In twee bijeenkomsten ga je met een professionele regisseur je rol doornemen: op 28 november (avond) bij de eerste kennismakingsbijeenkomst en op 19 december op de generale repetitie.

Wil je als acteur? We zoeken er 14! Dan krijg je een rol in een korte sketch (die duurt ongeveer 5 minuten) en die sketch voer je op beide dagen diverse malen op, op verschillende plekken, op een klein podium. Er zijn vier sketches geschreven. Voor die sketches plannen we vier repetities: op 28 november de eerste repetitie en kennismaken met de andere spelers, dan op 6, 12 en 19 december. Alle keren van 20:00 uur tot 22:00 uur bij SHOP, Hoogstraat 140 in Schiedam.
Je wordt begeleid door een professionele regisseur, Peter Meijer van Eckstein Maakwerk en het is de bedoeling dat je wat teksten gaat leren (is niet veel). Het is prettig als je al enige spelervaring hebt en een beetje stevige stem want je speelt op straat. De regisseur trekt je er zeker doorheen, hij heeft veel ervaring met dit soort projecten.

Rollen voor kinderen:
Uiteraard zijn kinderen ook van harte welkom om mee te doen als acteur of figurant. Voor kinderen wordt er op woensdagmiddag 11 december van 14:00 tot 16:00 uur een repetitie georganiseerd bij Café Kennis, Vlaardingerstraat 5 in Schiedam.

Disclaimer: Stichting Triple C doet er alles aan om de veiligheid van publiek en deelnemers te waarborgen en heeft daarvoor ook benodigde maatregelen getroffen. Aangezien het een openbaar event is, blijven ouders/verzorgers te allen tijde verantwoordelijk voor hun kinderen. (ook in hun rol als acteur of figurant).

Wil je meedoen en ben je beschikbaar op de repetitiedata en op 21 en 22 december? Twijfel niet en meld je snel aan.

Er zijn inmiddels voldoende aanmeldingen voor actuers en figuranten. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Close Menu
en_GBEnglish