info@stichtingtriplec.nl of

06 - 29 44 81 70

Over ons en wat we doen.

Wie we zijn en wat we doen

Wie zijn wij

Triple C- Care, Cure & Culture is een stichting in Schiedam die in 2018 is opgericht door Anette Kooij, Jenneke van den Berg en Marijn Poel. In april 2023 is er een nieuw bestuur geinstalleerd.

Wij organiseren en faciliteren projecten, evenementen en bieden diverse projecten op maat aan, om mensen met elkaar te verbinden, kennis te delen, ervaringen uit te wisselen en te inspireren.

Triple C is een vrijwilligers platform voor jong & oud dat maatschappelijke uitdagingen op een creatieve manier aanpakt. Wij zijn ervan overtuigd dat dit kan bijdragen aan een sterke gemeenschap voor jong en oud.

Het vrijwillige bestuur van de stichting bestaat in 2023 uit:
Marijn Poel, Julliette Donkers, Madouc Schneider en Dirk Norder.

Daarnaast zijn er vele vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor Schiedam en de activiteiten van de stichting mogelijk maken.

Creatieve brein achter de stichting

De stichting is in 2018 opgericht door Jenneke van den Berg, Marijn Poel & Anette Kooij (van links naar rechts op de foto) en met medewerking

van Belinda Tange en Jim van den Berg.

Een collectief van maatschappelijk betrokken ondernemende personen die een verschil willen maken in de zorg, welzijn en cultuur in Schiedam.

Onder hun bezielende leiding zijn er veel mooie projecten en evenementen ontstaan.

Door gezondheidsproblemen van Jenneke en het overlijden van Anette (22 juli 2023) is er in april 2023 een nieuw bestuur geinstalleerd.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Stichting Triple C Stichting Triple C verzorgt projecten, diensten en ondersteuning op maat. We denken graag mee en werken samen om Schiedammers te ondersteunen. Wij maken graag mooie verbindingen tussen bestaande partijen, diensten en organisaties.

Meedenken en uitwerken van nieuwe en bestaande initatieven.

Eenzaamheidbestrijding.

Ondersteunen (kwetsbare) Schiedammers daar waar nodig is.

Om de mogelijkheden persoonlijk of telefonisch te bespreken, een datum in te plannen of informatie aan te vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Ken je iemand of wil jezelf gebruik maken van ons aanbod? Twijfel dan niet en laat het ons weten. Wij zijn er voor jong en oud.

Erkend leerbedrijf

Wij zijn trots dat we met ingang van december 2021 een erkend leerbedrijf zijn. Wij hopen op deze manier onze kennis te kunnen delen en te leren van de jongere generatie.