info@stichtingtriplec.nl

06 - 29 44 81 70

Over ons en wat we doen.

Wie we zijn en wat we doen

Wie zijn wij

Triple C- Care, Cure & Culture is een stichting in Schiedam die eind 2018 is opgericht en is een collectief van maatschappelijk betrokken ondernemende personen die een verschil willen maken in de zorg, welzijn en cultuur.

Nuchtere no-nonsens personen met een Schiedamse/Rotterdamse mentaliteit (niet lullen maar poetsen) die ervaring, expertise en de snelheid hebben om vraagstukken uit de maatschappij deskundig op te pakken.

Wij organiseren en faciliteren projecten, evenementen, workshops en lezingen en bieden diverse diensten op maat aan, om mensen met elkaar te verbinden, kennis te delen, ervaringen uit te wisselen en te inspireren.

Triple C is een platform voor jong & oud dat maatschappelijke uitdagingen op een creatieve manier aanpakt. Wij zijn ervan overtuigd dat dit kan bijdragen aan een sterke gemeenschap voor jong en oud.

Het bestuur van de stichting bestaat uit:
Marijn Poel, Anette Kooij & Jenneke van den Berg.

Actieve medewerkers:
Jim van den Berg & Belinda Tange

Van links naar rechts: Marijn Poel, Anette Kooij en Jenneke van den Berg.

Jim van den Berg en Belinda Tange.

Stichting Triple C Stichting Triple C verzorgt projecten, diensten en ondersteuning op maat. Om informatie te delen, taboes te bespreken/doorbreken en om samen met een onderwerp aan de slag te gaan.

Dit is bestemd voor groepen van alle leeftijden: op scholen, binnen bedrijven, binnen serviceclubs of goede doelen, verzorgingshuizen, wijkcentra, buurthuizen, noem maar op.

Wij werken samen met regisseurs en acteurs. Zij kunnen eenakters, sketches of korte toneelstukken verzorgen. Als eye opener of om een thema in te leiden.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Om de mogelijkheden persoonlijk of telefonisch te bespreken, een datum in te plannen of een offerte aan te vragen kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Onafhankelijk cliëntondersteuning.
Mantelzorg ondersteuning - Mantelzorgmakelaar.
Faciliteren en organiseren van evenementen.
Story telling en levensverhalen schrijven.
Interactieve workshops.
Projecten armoedebestrijding en ondersteuning schuldhulpverlening.
Ondersteunen (kwetsbare) Schiedammers daar waar nodig is.

We denken graag mee en werken samen om Schiedammers te ondersteunen. De diensten die we aanbieden kunnen ingezet/ingehuurd worden door Gemeentelijke instellingen, zorgaanbieders en organisaties, onderwijs en andere stichtingen. Neem gerust contact op om met elkaar te bekijken wat we voor elkaar kunnen doen.

Ken je iemand of wil jezelf gebruik maken van ons aanbod? Twijfel dan niet en laat het ons weten. Wij zijn er voor jong en oud.

Mantelzorger

Ben ik mantelzorger? Ik zorg gewoon voor mijn moeder.
Wanneer ben je eigenlijk mantelzorger?

Wij kunnen met u meedenken en ondersteuning bieden.

Een mantelzorgmakelaar is iemand die regeltaken van een mantelzorger overneemt, zodat diegene minder wordt belast.

Dickens Festijn

In 2019 heeft het Dickens festijn Schiedam voor de eerste keer plaats gevonden. We zijn terug gegaan in de tijd en hebben de prachtige historische Dam, Vlaardingerstraat en een gedeelte van de Lange Haven in Schiedam Centrum om getoverd in een gezellige 19e eeuwse kerstsfeer.