Zaterdag 9 mei 2020 van 11 tot 17 uur Schiedam Centrum

Draag je Schiedam ook een warm hart toe? Doe dan mee en help om het Molen Festijn Schiedam nog leuker en gezelliger te maken.

Laten we er met elkaar een mooi festijn van maken en trots zijn op onze historische stad met de grootste molens ter wereld.

Sponsor & samenwerkings mogelijkheden:

Naast het feit dat we subsidie en fondsen hebben aangeschreven voor financiële ondersteuning willen we uiteraard ook het Schiedamse bedrijfsleven betrekken bij dit oergezellige evenement. Doe je ook mee?

Malle Molen Maand Aanbiedingen voor € 50,-
Wil je jouw bedrijf in de spotlight zetten tijdens het Molens Festijn? Je kunt voor je bedrijf, dienst of product naar keus een leuke actie verzinnen, bijvoorbeeld een korting, 2e consumptie gratis, een kortingscode voor je webshop, organiseren van een proefles/kennismakingsbijeenkomst of je eigen evenement promoten.
Tijdens het Molen Festijn verspreiden wij minimaal 2.500 setjes kortingsbonnen onder het publiek waar jouw actie deel van uitmaakt. Bezoekers kunnen met deze bon (gedurende de periode die je zelf bepaalt) langskomen bij jouw winkel of bedrijf om gebruik te maken van de actie/korting die je zelf hebt verzonnen. Tekst dient voor 15 april 2020 aangeleverd te zijn.

Marktkraam en/of Grondplaats voor de Malle Molen Markt voor € 50,-
Over het gehele traject zijn er mogelijkheden voor het huren van een grondplaats of een marktkraam van 4 meter met een dakje. De Malle Molen Markt verbindt de 6 molens op de route. Schrijf je via dit formulier in voor de Malle Molen Markt.

Sponsoring: Bronzen Pakket € 200,-
* Online Marketing: vermelding met logo op onze site & acties op onze social mediakanalen.

Sponsoring: Zilveren Pakket € 400,-
* Vermelding in ons programmaboekje (dat aan de bezoekers wordt uitgereikt).
* Mogelijkheid om 1 kortingsbon toe te voegen aan onze Malle Molen Maand aanbiedingen.

Sponsoring: Gouden Pakket, bedrag naar eigen keus vanaf € 600,-
* Vermelding op www.StichtingTripleC.nl als Vriend van Stichting Triple C voor 1 jaar.
* Vermelding in ons programmaboekje (dat aan de bezoekers wordt uitgereikt).

Sponsoring in natura of bedrag naar eigen keuze
Sponsoren in natura is ook mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het aanbieden van oefenruimte voor de figuranten, hand- en spandiensten, het beschikbaar stellen of maken (naaien, haken of breien) van kleding.
Je kunt prijsjes en/of cadeaubonnen van jouw winkel/bedrijf of dienst ter beschikking stellen. Deze kunnen we gebruiken voor de diverse wedstrijden die we gaan organiseren voor jong en oud maar ook om vrijwilligers in het zonnetje te zetten.
Ook kan je een bedrag naar eigen keuze schenken; ieder bedrag is welkom, samen staan we sterk. Je ontvangt hiervoor, indien gewenst een vermelding in de partnercarrousel op onze website.

Inschrijven is mogelijk via onderstaande buttons met inschrijfformulieren:

Doe je ook mee?

Heb je misschien ook leuke  ideeën of wil je aanhaken met je bedrijf of organisatie, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Bij Stichting Triple C vinden we het fijn om verbindingen te maken en samen te werken, want  samen sta je sterk!

SHOP Schiedam

Bij Shop op de Hoogstraat mogen we repeteren met die vrijwilligers die een rol als figurant of acteur in klederdracht hebben tijdens het Molen Festijn

Stichting De Schiedamse Molens

In samenwerking met De Schiedamse Molens organiseren en bedenken we het Molen Festijn.

Gallery Jacques Tange

In de Art Studio en Gallery wordt de expostitie "Gewiekste Kunst"georganiseerd.

Sluit Menu
nl_NLDutch