Een Valentijntje voor de zorg

"Ik wist niet dat ik mantelzorger was, ik zorg gewoon voor mijn vader"

Woensdag 13 februari van 19.00 – 22.00 uur.
Gratis entree.

Wie wil er niet een keer in het zonnetje worden gezet? Graag nodigen we je uit, namens Monuta en Stichting Triple C, voor een bijzondere maar vooral een fijne Valentijnsavond.

Op woensdagavond 13 februari 2019 kun je informatie en inspiratie opdoen door het bijwonen van een toneelstuk, het deelnemen aan een workshop of gewoon even lekker naar muziek luisteren. Ook zal je verrast worden door een complimentenmeisje!

19.00 uur Ontvangst met koffie/ thee en iets lekkers

19.30 uur Toneelstuk Ontmanteld van Eckstein Maakwerk

20.00 uur Workshop Kleurige Zaken van Dorinda van Marrewijk, klik hier voor meer informatie en stoelyoga van Yogastudio Yoia

20.30 uur  Informatiemarkt met zorgverleners/aanbieders zoals VPTZ, Minters, Partiar, Landelijk Expertisecentrum Sterven, Ambulancewens, Claessens Verzekeringen, Hospice de Margriet, De Mantelzorg Kalender, de Haaknaald, kunstenaar Jacques Tange en Stichting Triple C, waar je terecht kunt voor bijzondere diensten en producten

21.00 uur Muziek en borrel tijdens de informatiemarkt

22.00 uur Einde programma

Er is voldoende gelegenheid om met andere belangstellenden en  betrokkenen in contact te komen en kennis en ervaringen uit te wisselen.

Met deze avond bieden we een platform voor jong & oud in de breedste zin van het woord. Samen laten we zien wat er allemaal mogelijk is rondom mantelzorg, palliatieve zorg, terminale zorg en einde leven.

Kortom: deze waardevolle avond vol informatie, steun en gezelligheid mag je niet missen.

Ben jij er ook bij? We zien je graag op woensdag 13 februari om 19.00 uur bij Monuta Schiedam – Burgemeester Honnerlage Gretelaan 377 – 3118 BA  Schiedam. De entree is gratis.

Voor meer informatie of het aanmelden als bezoeker kun je aanmelden via onderstaande link of mailen naar stichtingtriplec@gmail.com

Initiatief van: Monuta Schiedam ~ VPTZ ~ Minters ~ Hospice de Margriet ~ Stichting Triple C.

Heb je een vraag?

Woensdag 13 februari 2019

Monuta Schiedam - Burgemeester Honnerlage Gretelaan 377 - 3118 BA  Schiedam.

Partners van een valentijntje

Sluit Menu