info@stichtingtriplec.nl of

06 - 29 44 81 70

Terugblik Dickens Festijn Schiedam

2019 - Dickens Festijn Schiedam

Trots en met veel plezier kijken wij terug op een geslaagd Dickens Festijn. Door alle enthousiaste deelnemers, enorme inzet van de vrijwilligers en de tevreden bezoekers is het een geweldige dag geweest.

Hier vindt u een impressie van het eerste Dickens Festijn Schiedam, dat heeft geplaats gevonden op 21 en 22 december 2019 op de historische Dam en de Vlaardingerstraat in Schiedam Centrum.

Geniet van de album met foto's en de filmpjes. Klik hieronder op de icoontjes van de link:

Klik hieronder op icoontje om via you-tube de filmpjes te kijken

Film Schiedam Foto - Ed Koorengevel

Film JW TV

Film SCHIE Online

Film Peter Aerts

Film Edwinamp

Film ZOS Radio J&J

Zang Popkoor@school

Film Edwinamp - shantikoor

Film J&J TV Schiedam

2022 Dickens Festijn Schiedam

Met plezier kijken we terug  naar naar een geslaagd festijn op zaterdag 17 december 2022 op de Lange Kerkstraat, Grote Kerk en Land van Belofte in Schiedam Centrum. Na 2 jaar corona was het dan eindelijk weer mogelijk om een festijn te organiseren.

We hebben inmiddels een aantal foto albums gemaakt, welke je online kunt bekijken. De foto's zijn gemaakt door diverse fotografen op vrijwillige basis. Ontzettend bedankt allemaal.

Veel plezier met het nagenieten!

Foto album 1 van Coen Meeder

Foto alum 2 van Jolanda Drenkelford, Nico Goedgebuur, P. den Breeijen, Nico Reuten, Coen Meeder, Gerard van Herk en Paul de Graaf.

Foto album 3 Coen Meeder (generale repetitie).

Tip: de digitale foto albums zijn te bestellen als echte foto boeken. Hoe leuk is dat! Bij het openen van de digitale album staat er rechts bovenin het scherm een winkelwagentje. Bij het aanklikken van dit winkelwagentje verschijnt de prijs, kan je je gegevens invullen en de betaling afronden.

Via onze facebook pagina vindt je heel veel beeldmateriaal. Diverse fotografen en lokale pers hebben prachtige foto's, filmpjes en interviews op hun persoonlijke facebook account geplaatst welke wij hebben doorgezet op op onze pagina. Klik hier om te bekijken.

Deze fotografen willen wij ook bedanken voor hun prachtige werk: Schiedam Foto, Ed Koorengevel - Paul Meuldijk - Wim van den Berg - Nico Kruijsse - John Mocnik - en alle andere die foto's hebben geplaatst.

Hou voor het laatste nieuws onze facebookpagina in de gaten